ΑΡΧΙΚΗ - Βοήθεια - Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πως θα βεβαιωθώ για την υφή ή την ακριβή απόχρωση των ειδών που θα παραλάβω? Είναι δυνατόν να διαφέρει από αυτή των φωτογραφιών? 

Δυστυχώς, λόγω της φύσης των ειδών, είναι απολύτως αδύνατο τεχνικά να αντιληφθείτε την πραγματική υφή ή απόχρωση των ειδών από τις φωτογραφίες ή τα συνημμένα χρωματολόγια.  Ένας ακόμα λόγος είναι ότι αυτό εξαρτάται από την ποιότητα και την ανάλυση της οθόνης που χρησιμοποιεί ο κάθε χρήστης. Συνεπώς, η πραγματική απόχρωση των ειδών που θα παραλάβετε θα διαφέρει από αυτή που φαίνεται στις φωτογραφίες ή τα συνημμένα χρωματολόγια, λίγο ή περισσότερο, ανάλογα με το είδος.  Εάν θέλετε να βεβαιωθείτε για την ακριβή υφή ή απόχρωση των ειδών που θα επιλέξετε, θα πρέπει να επισκεφτείτε το Κατάστημα ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ, Κλειτίου 8, στο κέντρο της Αθήνας (περιοχή Μητρόπολης).

Προσοχή: Διαφορά στην υφή ή απόχρωση από αυτή που αντιλαμβάνεται ο κάθε χρήστης από τις φωτογραφίες δεν αποτελεί αποδεκτή αιτία για επιστροφή της παραγγελίας.

2. Μπορώ να παραγγείλω νήματα συγκεκριμένης παρτίδας βαφής μέσω του e-shop? 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε συγκεκριμένη παρτίδα βαφής θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, καθώς δεν είναι δυνατόν να γίνει αυτό μέσω του e-shop.

3. Υπάρχει περίπτωση να παραλάβω είδη με διαφορετική παρτίδα βαφής σε μία αποστολή?

Όχι, για όσα είδη έχουν παρτίδα βαφής, θα φροντίσουμε να σας στείλουμε την ίδια παρτίδα βαφής σε όλη την ποσότητα. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που θα δώσετε στην παραγγελία σας.

4. Θα μπορώ να βρώ στο μέλλον συμπληρωματική ποσόστητα σε είδη που αγοράζω μέσω e-shop?  

Λυπούμαστε, αλλά δεν μπορούμε να σας εξασφαλίσουμε ότι δεν θα εξαντληθούν ορισμένα είδη ακόμα και στο κοντινό μέλλον, παρότι γενικά διατηρούμε σημαντικές ποσότητες σχεδόν από κάθε είδος που αντιπροσωπεύουμε ή εμπορευόμαστε. Συνεπώς θα πρέπει να υπολογίσετε σωστά τις ποσότητες των ειδών που θα χρειαστείτε για να ολοκληρώσετε τα εργόχειρά σας και να τις παραγγείλετε.  

5.  Μπορώ να επιστρέψω ποσότητες ειδών που μου έχουν περισσέψει?

Λυπούμαστε, αλλά δεν είναι δυνατή η επιστροφή ειδών που έχουν αγοραστεί μέσω e-shop αν σας περισσέψουν. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών, συμβουλευτείτε την ενότητα "Επιστροφές".

6.  Μπορώ να παραγγείλω δεκαδικές ποσότητες?

Είναι δυνατή η επιλογή μόνο ακέραιων ποσοτήτων για αγορές μέσω e-shop, και όχι δεκαδικών. 

7.  Τι στοιχεία πρέπει να δώσω έτσι ώστε να είναι ολοκληρωμένη η παραγγελία μου?

Για να είναι μία παραγγελία ολοκληρωμένη θα πρέπει να συμπληρωθούν στο Καλάθι όλα τα στοιχεία στα πεδία που είναι υποχρεωτικά και να λάβετε τον Κωδικό της παραγγελίας από το σύστημα. Επίσης σε περίπτωση κατάθεσης στον τραπεζικό μας λογαριασμό θα πρέπει να αναγράψετε στην αιτιολογία της κατάθεσης τόσο το ονοματεπώνυμό σας όσο και τον αριθμό της παραγγελίας σας. 

8. Πότε θα παραλάβω?

Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 2 εργάσιμων ημερών μετά την ταυτοποίηση της πληρωμής σας.  Ο χρόνος παραλαβής εξαρτάται από την απόσταση ή άλλους αστάθμητους παράγοντες. Σε περίπτωση που η τοποθεσία σας είναι εξαιρετικά απομακρυσμένη, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. 

 

Copyright © 2014, ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ, All rights reserved.